Monday 1 January 2018

welcome 2018






Binatang ni nama dia Stoat. Kau boleh wiki pasal binatang comel ni.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stoat

Sejenis weasel yang tak hidup di Malaysia ni. gambar dia ada sini pasal dia comel.

Hampir setiap orang yang aku jumpa tadi pada 1 Januari 2018, dari gadis stesen minyak, brader 7-e dan lain2, aku wish selamat tahun baru. Takdak niat apa, orang yang kerja retail, kau wish dia tiba2, selalunya dia rasa a bit warm dan terima kasih.

Aku doakan semua korang yang membaca ni, , akan kesejahteraan dan kesihatan semua. Semoga semua damai2 saja.

Gambar comel ni nak bagi feeling warm untuk semua time2 ni, where most of you guys tengah holiday.

Lagu 17 minit. Orang dulu2 suka buat lagu panjang2 macam ni.

Ok sekian and gtg (got to go, wah lama gila tak guna term gtg)

Aku dah janji dengan wife aku, yang aku nak masak lemak labu hari ni.
Aku kat cybercafe up2 entry ni, wish2 orang di FB lepas balik dari pasar haha.

Dah aku nak balik memasak.